lördag 30 januari 2010

I går var jag jätte duktig ... fick i mig massor av "mat" låg på plus redan på förkvällen .. och mådde jättebra hela dagen.. hade planer att gå till gymet i dag och gå lite i stepmaskinen ...lyfta lite arm skrot... men denna envisa snö .. har blåst för min bil och hela uppfart... och ytterdörr....
skotta vågar jag mig inte på ännu.... kanske lite för tufft för magen .... ett altenativ blev dammsugning och lite ängla tillverkning.... inte fy skam de heller men jag längtar efter att svettas...

2 kommentarer:

  1. Ta inte ut dig för mycket och njut av din tid du har hemma nu med sjukskrivningen :) Kram

    SvaraRadera
  2. Nä skotta inte än.. Ta inneaktiviteter tills du kommer ut med bilen :-)

    Läste förra inlägget med.. 3,5 kilo.. KANON!! Jättebra.. Dettakommer att gå galant för dig..

    Lyssna på ditt medium, tror att hon har rätt i det hon ser och säger..

    Kram Mia

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN