söndag 10 januari 2010

DAG 5 ..

nä det är dag 6 med soppa... livet går på räls äter.. dvs dricker min soppa som nu är färdigblandade soppor... jag kan bara inte få ner dom som man ryster själv hur jag än gör...
nu kan jag tom njuta av en "soppa", hittade i går en men blåbär .. tror den var från natur diets sortiment...har dragit ner på kaffet och bälar te.. önskar bara att jag hittat mitt älskade lartis te från Figgs men det är slut över allt .. eller så har det utgått ur sortimentet..man kanske skall slå en signal till dom ...
söndag i dag .. hoppas veckan går fort för sen se man ljuset...
;-)

1 kommentar:

  1. Vad skönt att samtalet med väninnan gick rätt bra ändå..

    Soppor ja, du är så förbaskat duktig på att äta/dricka dem men förstår att du längtar efter annan mat.. Du kanske skall hoppa över min blogg idag by the way ;-)

    Jag är iaf impad av dig.. Snart är det över med soppor och så börjar nästa steg i ditt nya liv :-)

    Kram Mia

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN