tisdag 26 januari 2010

Hittade en gamal bild

idag när jag sorterade bland foto.. la de i headern..jag verkligen blir påmind ...
Idag har jag haft världens energi .. men tar de ändå rätt lugnt...det finns nog en anledning till att man är sjukskriven ...
maten börjar bli rätt tråkig . försöker hitta lösningar på alla mål.... ocg det är ju snart över... med flytande.. föda..längtar efter skaldjur...
jag äter nog för fort inte så att jag mår illa eller dumpar men jag får lite gaser efter varje mål...och vill krypa i hop liksom ..
och törstig är jag ... alla vätska som joucie har jag byt ut mot vatten ... mitt älskade vatten ....
och kaffe får jag minsann i mig 2 koppar på morgonen dock bara mocka koppar...
sorterat kläder.... kul.....

2 kommentarer:

  1. Otroligt törstig var jag med i början, kan än idag vara så otroligt törstig men inte på samma vis. Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Nettan!
    Kul att jag fick en inbjudan till din fina blogg, jag tycker att det du skriver stämmer så bra på mig...allt utom prickarna..törstig,svårt att få i mig all dricka, dricker faktiskt inte så mkt kaffe!?? längre, ganska pigg, har oxå röjt garderober hela familjens ska på sonens i em. Jag försöker att komma upp tidigt så att jag kan ta medicinen(inget smärtstillande, har börjat m vitaminer o magmedicinen) annars kan jag inte äta välling sen. Kul-kul detta ha få ha er kvar när man är nyop med sina tankar. Jag berättade för min syster i småland (via sms) då svarade hon bara -jaha hoppas det blir bra inget mer...jag blev så ledsen men det är väl för att man är så uppe i allt detta, jag känner ibland att jag tappar humöret blir irriterad fortare svält????? Ja-ja men det blir väl oxå bättre. Kram-kram Anett

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN