onsdag 20 januari 2010

bilder

jag kom på att jag inte har ett ända foto på mig innan pulver perioden nu har jag gått ner 9,8 och det känns som om det får vara ... nåt som jag skall lägga bakom mig så det kan ju kvitta ...
skall i dag ta ett nytt ansiktsfoto ..
min kollega JAN sa i morse när jag avlöste honom att jag såg så rosig och söt ut när jag kom och att nu fick jag inte gå ner mer... hmmmm vad svarar man då..
men visst både syn och känns det ... fast mest en massa fjärilar i magen .... för i morgon är jag på väg .....

4 kommentarer:

  1. Härligt att du har gått ner så mycket.. och mer skall det bli :) Lycka till imorrn, skall tänka på dig. Skall bli intressant att föklja din resa. En tjej som jag känner skall med snart opas, hon har precis börjat flytet *kram*

    SvaraRadera
  2. Åh vad massor du gått ner.. Härligt.. Jag är ju på G med.. Beach 2010 here we come ;-)

    Det kommer att gå kanonbra i morron.. Mina tankar kommer att finnas hos dig..

    Massor av kramar
    Mia

    SvaraRadera
  3. Härligt! Tänker på dig imorgon. När är du hemma igen? Hur länge blir du hemma sen? Kram

    SvaraRadera
  4. "spark i rumpan", vi höres i morgon efter att du piggnat till!! Kramen

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN