tisdag 5 januari 2010

Första dagen

av resten av mitt liv ...
dagen 1 med pulver är över... lite lätt huvudvärk men det har jag botat med massor av vatten.. alla måltider har tagit 30 min.... hu vad jag är duktig...
ingen ångest .. mina 2 bästa väninnor .. mina systrar som vi kallar varandra... har gett mig sitt fulla stöd i dag .. och den planerade middagen på krogen den 23 är skjuten på framtiden .. utan protester.... jag vet att dom kommer att finnas där för mig .... ni är bäst....
visst spökar lite ångest i kroppen även idag.. men JAG vill detta .....

2 kommentarer:

  1. De hade inte varit bästa väninnor om de inte gett dig fullt stöd.. Såna vänner skall man vara rädd om..

    Du vill detta och då skall du göra det.. Har andra ont av att du vill ta hand om dig och må bra då är det DERAS problem och då är de inga vänner.. Go girl!!

    Kramar Mia

    SvaraRadera
  2. Härligt!! "Vad var det jag sa" ;) Kram

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN