måndag 25 januari 2010

idag skall det röjas..

fast jag vet inte om jag har mer energi än innan .. jag är bara så trött....la mig tidigt i går för att jag var så seg men hann inte mer än landa i sängen så fick jag klåda ... det måste vara fragmin sprutorna.... upp igen och tog betapred....har mest snurratt runt i natt .. vaknade kl 6 och steg kl7.25 .... nu blir det lite måsten till apotek och sen hem och röja i garderober... lite skall på tradera sen får jag hitta nån som passar i dom andra för nån lite slant...

1 kommentar:

  1. Röjning är skönt... Efteråt ;-) Mitt i röjandet är det ju inte lika kul..
    Jag behöver med röja fast på vinden, men det får bli när det är lite varmare där uppe..

    Ha en bra tisdag..

    Kram Mia

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN