fredag 8 januari 2010

dag 4 och ett erkänande..och besvikelse...

jag har fuskat... hittade jordgubbar i frysen och vips så åkte en ner i mitt vanilj pulver som just skulle mixas...jag är jag sååå hungrig... varför... ??jag försöker sysselsätta mig hela tiden.... och hinkar massor av te.... DET SKALL GÅ... jag som aldrig lidit av att dricka pulver... med då var det ju Cambridge och det var tom gott....modifast är rätt ok .... så det får det bli .. fuskar lite med natur diets smottie...
Har pratat med den väninnan som jag vet skulle skrika mest och gissa om ...
hon sa : ja.. lycka till du vet att det är en stor komplicerad op.... skall du verkligen utsätta dig för detta.. hoppas det går bra....
MATT..... suck......stön
DET ÄR MITT VAL.... sa jag ..och så var samtalet inne på nåt annat....

1 kommentar:

  1. Du vet att jag stöttar dej, skit i din vännina och hennes kassa åsikter. DU har bestämt dej att inte vara överviktig längre och iomd så slipper sjukvården bekosta dina framtida besvär(kanske om dom hade kommit vet man ju inte?) som diabetes, hjärt & kärlsjukdomar mm mm.
    Nä du e´tuff som vågar att satsa på dej själv!!!!

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN