fredag 22 januari 2010

över..

Nu är jag hemma igen ... kl 13,oo igår blev jag operarad... och kl 16,00 var jag vaken så jag kommer i håg.. 19.00 var jag på benen och i dag hemma...
snabba ryck..
träffade många trevliga flickor på lasarett och & personalen var bara sååå underbara....
Nu börjar mitt nya liv... min resa neråt... säkert kommer jag gråta under resan,för hjärnan kommer nog inte hänga med men jag skall kämpa med näbbar och klor och jag vet att jag har många som stötar mig ..
nu ska jag bara vila mig för natt sömnen har inte varit den bästa...

3 kommentarer:

  1. Skönt att det har gått bra! Vila ordentligt nu. Kram

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem..
    Mina tankar har varit hos dig och jag har undrat hur det har gått..
    Gott att läsa att du mår bra..
    Självklart kommer det vara en stor omställning och det kommer att vara motigt ibland men du kommer att fixa detta perfekt och vikten kommer att rasa..

    Massor av kramar
    Mia

    SvaraRadera
  3. Härligt!! Då gick allt bra för dig, det kan vara lite småjobbigt den första tiden, men det blir bara bättre och bättre. Kram

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN