tisdag 5 januari 2010

Tyvärr,,,

har natt sömnen inte varit så god ... jag har mest ältat om .om igen...tänk o och tänk ... ja det kan jag tänka själv men just nu har jag många jag måste ta tag i och berätta det för. men jag har bestämt mig för att om nån inte gillar mitt beslut så får dom ta det med sin teraput.. är det inte så man säger...
DAGEN STARTADE JAG MED ATT FÖRSÖKA ÄTA FRUKOST I MINST 30 MIN .. KAFFE OCH EN PULVER SOPPA...
snacka om svårt .. men jag har ju flera veckor på mig att lära mig ..

idag är är en bra dag ... morgondagen vet jag inget om........................

2 kommentarer:

  1. Rätt beslut, klarar de inte av att du skall genomföra detta så är det de som har problem och inte du. Du klarar detta, trodde det skulle bli svårt detta med att äta sakta, men det gick bra och efter ett tag så har man lärt sig ganska fort hur fort / sakta man kan äta. Och jag kan säga att det är inte så farligt som man inbillade sig. Kram

    SvaraRadera
  2. Det beslut som du tar är rätt för dig. Om nån annan tycker annat så är det som du skriver, deras problem. Men att lära sig äta i 30 minuter...det vette tusan om jag hade klarat. Kram

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN