måndag 18 januari 2010

Nu

börjar jag bli nervös... det känns i magen och jag har svårt att fatta att jag skall göra detta...
alla puffar på men har i helgen hört lite negativt om "biverkningar" om operationen av en som själv genomgått op.. inte så att hon ångrar sig men hon mår jätte dåligt med blodsocker svägningar och B12 brist...Nä inte skall jag tänka på det men tyvärr så undgår det inte mig ...
JEANETTE berätta lite possitivt för mig .. eller väldigt mycket..... har varit inne och läst hos dig det ger mig mod och styrka....
klart de blir bra men är det onormalt att var nervös....
tar ett djupt andetag och hoppas det snart är torsdag... kl 11

2 kommentarer:

  1. Här kommer jag med lite styrka.. B12-brist, det har då jag inte haft.. och blodsockret, nja.. om jag fuskar eller slarvar så kan man märj´ka av det, men det ser jag som något bra då säger ju kroppen ifrån när något inte stämmer. Du fixar detta!! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag kan inte bistå med det, men en kram i alla fall *kram*

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN