torsdag 28 januari 2010

Självkänsla eller ??

vaknade av en märklig känsla .. hade sovit hela natten och inte ens varit på toa...
Låg kvar i värmen och kom i håg min dröm,, jag hade satt skräck i mina kollegor . min ilska över hur stället sköts kom in i mina drömmar... jag bröt i hop och grät i floder samtidigt som jag talade om för dom att nu måste det ske en ändring eller så anmäler jag boendet till lex maria.. vilket man inte kan för vanvård.. tror jag
jag är så trött på att alla gör som dom själv vill och ingen följe regler och ordningar vi har ... man särbehandlar boende och favoriserar vissa.. städning finns inte och tider sköter man som man vill...
är det skälv känsla som är på väg att hitta mig eller bara ilska över att jag inte vågat ta tag i detta ordentligt.. vi får se .. med nog blir det andar bullar när jag skall börja jobba igen ..
tänk vad det händer saker i huvet när man sover.. på vågenhar det minskat ytterligare 2 kg sen op i torsdags... tänk en hel vecka sedan ... tiden går ... och ja ... jag njuter...dock inte av maten ... den är såå äcklig med flytande... fil och yoggi kommer jag aldrig mer se till .. men det skall vara så pass flytande att de går igenom ett sug rör... nåt tips....

3 kommentarer:

  1. Den där drömmen tror jag blir verklighet..Är det så som du säger skall du absolut fräsa till..

    Hmm.. Flytande.. Smoothie kanske?? Kan man ju variera i det oändliga.. Soppa är du väl trött på men annars soppa du har mixat..

    Hur länge skall du äta flytande föda??

    Kramar Mia

    SvaraRadera
  2. Såg ju nu till höger.. 14 dagar.. Bara en vecka kvar sen får du äta annat :-)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Det finns en inre vilja läser jag, du skall se att den kommer att växa för varje kilo som du går ner. Så har det varit för mig. Idag är jag starkare än någonsin. Köpstoppet här hemma har just blivit blodigt allvar ;) Kram

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN