fredag 29 januari 2010

Nåt är fel...

idag när jag vägde mig .. vet att jag inte skulle göra det i dag men skulle "synka" en annan
som väger hekto.. då helt plötsligt hade jag på min riktiga våg gått ner.. 1.5 kg sen igår dvs 3.5 kg sen operationen ... nice....

Igår var jag hos mitt medium EWA...
Jag är ju en sån "där" som tror på änglar och att vi har mer än 1 liv ...
JAG springer inte dit i tid och i tid men nån gång då och då och nu var det över 2 år sedan sist..
Hade stora förväntningar men det blev en märklig sittning:
*mest pratade hon om att mina "mormor" som dog för några år sedan var orolig för mig och min hälsa... jag skulle sluta vara moder teresa samt att jag måste lära mig säga i från och lita på mig själv..sortera mina vänner och släppa taget inför dom jag verkligen kallar för vänner .. be om hjälp och tala om hur dåligt jag mår i min själ....
det kommer oxå att bli några nya vänner som blev mina riktiga vänner..i livet fram över ...
lite prat om sorg mellan olika familjeband och och det skall vara ett stort Gille i sommar som jag håller trådarna i men att jag måste deligera ut..
mycket om jobb .. att jag måste strukturera upp för att överleva .. samt inte bry mig för mina kollegor.. jag skall göra det jag på börjat ..... strukturera... nytt jobb i sikte....
hennes tids perspektiv är ofta upp till 3 år...
i stora dag har jag fått ur mig hennes ord.. tänker på min dröm jag hade natten innan...
En sak hon oxå sa som jag genast skall göra slag i sak med är att jag skall unna mig lyx.... massage ,ansiktsbehandling eller liknade....

1 kommentar:

  1. Du kommer att märka att det kommer att gå undan med viktminskningen i början, man tror faktiskt inte att det är sant varje gång man ställer sig på vågen. Kram

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN