torsdag 14 januari 2010

Dagen bubbel...

Idag vi den här tiden är jag på VÄG..
konstigt overkligt men ack så bra det kommer att bli....
Dagarna bara rullar på och jag med dom ... inte ett dugg hungrig och nog väldigt taggad massor av respons från vänner och make...
på lördag blir det SPA dag hos mig som vanligt och det med soppa... dock icke pulver .. vi festar till det med thaisoppa och flickorna får lita gott tillbehör och vin om så önskas... jag festar på pepsimax...Inte en dugg gnällande från A och C att det blir soppa... nice vilka vänner man har ...
utan er hade jag nog inte fixat detta...
det ända som jag känner att jag gör avkall på är min träning ,men orkar inte träna med endast 800 kcal i kroppen när man jobbar ...hoppas kunna träna igen i slutet på februari.... jippi..
jag ser nåt som lyser där borta.... kan det vara solen och livet????

3 kommentarer:

  1. Jag är så impad av dig.. Du har sån motivation och glädje.. Jag behöver lite jag med men tänker inte be dig skicka över den för du behöver den du med..

    Soppa kan vara riktigt gott så de blir säkert nöjda, dina väninnor..

    Snart är det dags och det kommer att bli så bra..

    Mängder av kramar..
    Mia

    SvaraRadera
  2. Tack för ert stöd...KRAMAR PÅ ER

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN