måndag 1 februari 2010

Jag måste få säga..

jag mår oförskämt bra... inte behöva jobba och bara vara är ju inte fel heller men den rastlösa råttan i mig har tagit över...kanske för att jag mår så bra... dricker och myser.. pimplar kaffe och läser... men i dag blir det en runda till Gymet ,, ett måste....när det är så svårt att powerwalka ute får man göra det inne...
Lite änglar kanske oxå hinns med innan det är halv 8 hos mig ...och denna dag är till ända igen ... snart torsdag och då äntligen får man äta lite riktig mat ... jag stål sätter mig och blundar för vågen .. skall INTE ställa mig på den igen för torsdag....det är svårt att låta bli... men det skall gå...
i går var jag så sugen på mat så jag mixade familjens viltsvinsgryta och spädde med vatten ... lite otäck färg men ack sååååå gott...
finns lite kvar i dag när jag varit på gymet....

5 kommentarer:

  1. Strongt gjort att avstå att väga sig, jag var hispig och vägde mig oftare än som behövdes ;) Kram

    SvaraRadera
  2. Ja den där vågen vill ju att man ställer sig där ofta men det är bra att vänta.. Spännande att höra vad den säger på torsdag..

    Kan tro att du är sugen på mat.. Jag tror jag skulle ha saknat att tugga..

    Hoppas det gick bra på gymmet och att du inte tar i för hårt..

    Kramar Mia

    SvaraRadera
  3. Hej vännen
    Nu har jag läst nästan allt det var en fin blogg många bra tankar. Ta det lugnt nu på gymmet och jag förstår att du är sugen på mat för det är ju det att tugga som jag brukar säga. Jag följer dig gärna här på denna sida och jag ska läsa det sista i morgon.Jätte kramar till dig.
    http://jeannette.rojnert.se/

    SvaraRadera
  4. Men såå fint du har gjort det härinne. Tummen upp! Kram

    SvaraRadera
  5. Hej vännen
    Nu har jag läst hela din blog, Ja vad ska jag säga mer än att jag håller med andra inlägg det är ditt val och ditt liv.. Jag känner en som gjorde samma ingrep förra sommaren och visst ser man på henne att hon går ner ( hon kämpade också i många år och mådde inte bra av att inte lyckas gå ner i vikt) Jag tackar även för att jag får dela detta med dig. kramar
    jeannette.rojnert.se

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN