måndag 22 februari 2010

tiden går

1 mån sen man låg på operationsbordet...fattar det knappt... tiden bara rusar i väg .. men vart tar våren vägen ... idag skall jag börja jobba .... med blandade känslor .. hade hoppats jag skulle få besked på tjänsten jag var på intervju på i måndags .. dom lovade innan fredag men när jag ringde dit i fredags så sa dom att chefen hade gått på semester och att hon återkom v 9..... och att ingen kommer att få besked förrän då... så tråkigt så....
men varför gå och vänta det finns ju annat att tänka på ... hur jag skall komma till staden i dag ..
snön vräker ner och det blåser duktigt .. även om jag har en subaru . med 4 hjuls drift så vill jag inte ta bilen till jobb...måste först skotta fram den och är rädd att köra fast.. jag jobbar 11-19
det får bli buss om den går..
SNART KOMMER VÅREN!!!!!!!!!!

4 kommentarer:

  1. Hoppas att det skall gå bra med att börja jobba :) Kram

    SvaraRadera
  2. Hejsan! ha det bra på jobbet,det är en omställning att börja igen, kör försiktigt! Kram Anett

    SvaraRadera
  3. hej vännen
    Du ska se att det kommer att gå jätte bra på jobb. Men har du sökt nytt jobb måste missat det. Om du är i Lund någon gång kan vi ta en fika :) Ha det b ra så hörs vi

    SvaraRadera
  4. Ja snart kommer den, VÅREN!!!!!!!! Tänk att vara så efterlängtad, måste kännas bra för den, säkert därför den dröjer med för att få oss att längta och sukta så där äckligt mycket..

    Hoppas det gick bra på jobbet idag..

    Kram Mia

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN