lördag 13 februari 2010

Mat och shopping

Christoffer och jag var i dag på Burlövs center och skulle handla alla hjärtans dag present till hans söta flickvän... tom jag fick en massa hjärtan av honom ...röda glas hjärtan till bordsdekoration
jätte fina.....
jag fick ju världens bästa alla hjärtans dag present för 18årsedan ...

Vi bestämde oss för att äta lunch ute vilket inte händer så ofta att han och jag gör.... riktigt mysigt men han fick äta upp min mat...jag beställde ändå en barnportion tortillini... men den gick inte ner....Han blev glad ...stor ätaren som jag inte vet var han gör av sin mat... lång och nästan slank.

kvällen slagermat består i detta huset av musslor....kokta i vitvin och sen gratinerade ... gott...... kanske en lite bit rostat bröd med vitlök... får se vad magen klarar...
sen hoppas vi vara att låtarna är bättre än förra lördagen ...
kram på er alla

1 kommentar:

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN