torsdag 18 februari 2010

SÅ DET KAN GÅ...

Skulle haft besök av en vän men hennes barn blev sjukt och de kan man ju inte göra nåt åt... min första tanke var att nu blir det en soffdag... för min del .. vädert är ju inget upplyftande..
Men till min stora glädje så ringde min ena " lillasyster" och vill komma och vaxa mina håriga ben... glad blev jag.. jag blev fin om benen och armhålor och hon fick fina fötter...kaffe och och en lunch han vi oxå med innan hon fick köra till sitt jobb...själv skall jag landa i soffan och sappa på kanalerna med en kaffe latté.. och alla hundarna vid fötterna....Mysigt med dagar som inte blir som planerat...
hoppas bara att S kan komma en annan dag...

1 kommentar:

  1. Härligt att få bli ompysslad lite..

    Hur många kilon är det nu??

    Kramar
    Mia

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN