fredag 12 februari 2010

Minus

var det trots allt...till och med 2 kg... och 4 cm i midjemått...
totalt 10 cm har försvunnit i midjan sen den 5 januari...
i veckan träffa de jag en tjej som jag träffar regelbundet som sa ... tja .. det syns lite på kinderna... men annars ser jag inget .. uppmuntrande... och i går fick jag höra av en annan vän .. gud så snygg du blivit .. hur snygg kommer du inte vara till sommaren...?? då blir man så glad...
idag blir det efter längtar besök hos frisören.. klipp och färg.... sen inköp av det sista till söndagens kalas...

Bilder på begäran ... av mina älskade "systrar"...

Jag hatar att bli fotad...men nu är det gjort.. 1 månad till nästa bild...

4 kommentarer:

  1. Hej vännen
    Jätte Grattis till - Kul att det syns och taskigt av henne att säga så. Jag hoppas du blir nöjd med frissbesöket. Kramar
    jeannette.rojnert.se

    SvaraRadera
  2. Bra att du lyssnar lite på dina småsyrror!!!
    SNYGGT ;O)

    SvaraRadera
  3. utan er hade detta inte fungerat .. ni är mina största stöd....kramis

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN