torsdag 4 februari 2010

Idag...

för jag börja äta mosad mat ... jag väljer att kalla det det istället för puré ,fast jag har fuskat lite redan i går .....jag är e less på att gå här och bara skrota... och i dag på vågen stod det bara - 1 kg .. vilket jag kan tycka är både konstigt och bra... för jag har ju trots allt gått ner 14,5 kg sedan 4 januari.. men även förra veckan bråka min våg,skillnaden mellan vägningar torsdag och fredag var 1,5 kg.Kollar i morgon oxå för säkerhetsskull ;-) jag är jätte nöjd så här långt allt har gått kanon bra och det märks i hela kroppen att den tappat kilo... nu blir det en stund på gymet....

2 kommentarer:

  1. Kämpa på vännen det är säkert för det gått så fort i början, det går neråt. Det jag tänker på varje morgon när jag väger är - jag kan inte ha gått ner idag med..jo lite blir det varje dag. Kram Anett

    SvaraRadera
  2. Hej vännen
    Ja grattis till dig det är ju rätt mycket du gått ner. Men det jag funderar på är att vi kände inte varandra och vi träffades hos Jeanette och jag tyckte inte du var så kraftig ( låter konstigt) bara sådan person som jag gillade skarp tänkte inte tanken att du kände det som problem. Kramar i massor till dig.
    jeannette.rojnert.se

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN