lördag 6 februari 2010

känns som vanligt..

fast lite ovanligt .. jag äter och dricker som vanligt(bara mosad till det lite).. dock då bara mycket mindre mat än innan...i går var jag jätte sugen på vin till laxen.. men där stål satte jag mig ....
lördag i dag och melodiofestival... dvs godis lördag här hemma men där tänkte jag mig lite smottie
och kanske en latté..men mycket skum......
mätade midjan i dag och - 6 cmfrån op till i dag kändes helt ok .... jeansen sitter inte som korv skin längre.. känns som om jag vill ha lite belöning... men kläder behöver jag ju inte då jag har en hel garderob och lite till med mindre kläder... blommor fick jag i går av min man 3 buketter vita tulpaner..;-)
tror jag skall ta mig ett långt varmt skumbad i eftermiddag med en kall god drink.... dvs proviva shot...

3 kommentarer:

  1. Hej vännen
    Kul att det känns bra både här och där. Ha en skön kväll. kramar
    jeannette.rojnert.se

    SvaraRadera
  2. Japp, gör allt jag kan för att kurera mig :) Visst är det härligt när det känns som vanligt fast ändå inte. :) Ha en fin Söndag!

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN