söndag 28 februari 2010

Helgen har bara passerat...

och jag med den ... lite jobbig har helgen varit pga att jag är sååå sugen på allt man kan tänka sig .. men när jag sen skall äta det så är det inte gott.. jag suktade så efter choklad ... införskaffade detta men ack så besviken jag blev ,,, vatten gör mig illamående.. och minst 1 liter måste ner...
lätt illa mående på morgonen... får bara i mig lite mat och sen är jag propp mätt...tur det finns kaffe.......................................
vet ej om det har att göra med att jag är i min sk mens period ( har dock ingen livmoder sedan några år tillbaka) men PMS och ägglossning det har jag kan ni tro...
sen är det kanske så att man inte kan ligga på topp alltid...
trots allt får jag i mig mat och orkar tränar fullt ut och sover gott... man skall nog inte klaga....
det har varit en bra helg....;-) trotsa allt ändå och inga foto den helg..sorry...
nu skall jag laga kålpudding... kanske det smakar....

1 kommentar:

  1. Sådan döär var jag med ett tag efter op, då jag skulle försöka att äta det som jag tyckte om innan och det visade sig att det smakade inte alls. Man lär sig helt enkelt att hitta sina nya smaker. Jag är sjukskriven 1 månad (18 Mars) Kram

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN