onsdag 10 februari 2010

Rastlös...

och ändå så trött... jag behöver ljus och sol...inte mer snö!!!!!!!!!!!!! Vill ha massor av energi.. jag tycker att jag bara går runt och gör ingen nytta.. det känns i armarna sen jag slog på boxsäck i i går... får vila i dag ..Kanske kan jag börja träna på riktigt redan nästa vecka...




Vegge lasange blir det till lunch idag..............
Jag tycker att jag är hungrig hela tiden men när jag väl äter så är jag mätt på 0 time...
och lite sugen på choklad är jag allt eller är det bara så att huvet är inställt på att de inte fått choklad på länge...Igår åt jag faktiskt salt kex 3 st små med god ost på.. till tv mål.. 3 små kex och jag var propp mätt som efter ett jul bord...


3 kommentarer:

  1. Det är nog ok vännen att vara trött,svårt m maten...jag är inte hungrig men törstig och vill häva i mig vatten och juice ngn brist??? Inte kaffesugen inte ens chokladsugen men trött....äter just nu sen lunch barnmat i brist på annat..Kram kämpa på.-Anett

    SvaraRadera
  2. Igår fick jag komplimanger för mitt fina ängelhalsband :) Kram

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN