onsdag 17 februari 2010

Nu känns det

att kilona börjar rinna av mig ... kroppen är annorlunda och fötterna gör ont .. ett led i min viktminskning jag känner så väl igen sen innan ... hällsporre... varje gång jag gått ner så ger den sig till känn.. men det går över och det är ju sista gången jag går ner ... sen skall jag bli nere..
nacken gör ont ... skuldror och knä värker... men det går över ... jag vet .. och inte nog med allt de onda så har jag en dj.......... träningsvärk .... men det är gööött... och i lkväll gör jag "nog" ett nytt pass.... måste känns efter lite till .. har svårt att ta mig ner för trappan.. hihi...
ha det gott i snövädert.....

3 kommentarer:

  1. Tack :) Jag hade problem med min hälsporre innan, nu är den som bortblåst och det är jag glad för :) Kram

    SvaraRadera
  2. Ont ska med ont förgås!! Se till att komma till boxningen i kväll!!

    SvaraRadera
  3. ja kom ju .... men hur mår jag i morgon ....

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN