torsdag 11 februari 2010

Så var man tillbaks...

i träningen igen .. jag har smyg tränat på gymmet men i tisdags tog jag fram min boxsäck och slog mig trött..gud så skönt.. och i dag har jag oxå tagit en runda.. på den.. på måndag skall jag nog ta mig till träningen ..skall köra där 1 ggr / vecka i nån vecka och se så man håller i hop...rätt tufft att hitta kondisen igen.. inte nog med att jag var bort för operationen jag hade ju bältros innan jul och missade 3 v där...
vägningen denna vecka skjuter jag upp till i morgon ... tror inte jag gått ner nåt...
jag trodde man skulle rasa i vikt de första veckorna efter op men sååå är det inte i mitt fall..
återstår och se i morgon ................

2 kommentarer:

  1. Första månaden tyckte jag inte gick så fort som de övriga månaderna efter :) Det kommer skall du se. Jovisst det finns en hel uppsjö av olika gördlar, dessa jag hade i bloggen är de som sahlgrenska rekommenderar. Kram

    SvaraRadera
  2. Hej vännen
    Det kommer, du kommer att gå ner i vikt och träningen ??? jag själv har inte tränat sen innan jul fy vad det är tungt att ta sig dit, men vi kan ju heja på varandra eller :) Kramar och ha en fortsatt skön kväll.
    jeannette.rojnert.se

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN