tisdag 23 februari 2010

segt...

Dagen i går fortlöpte men dock väldigt långsamt .. hade ännu ett långt samtal med min chef som vill flytta mig till ett annat boende för att hjälpa till att strukturera upp verksamheten .. tyvärr är det varann helg där .. och det tar emot ...
men det hade nog varit bra för mig för här gör jag ingen nytta med allt mothugg jag får... blir så frustrerad...hon vet att jag sökt nytt jobb och väntar på svar.. hon är förstående...
Mina "utslag" har kommit tillbaka och i dag vaknade jag med magont.. vet inte om det är en magkatarr som spökar eller det var som om magen ville ha mat.... har släppt lite nu när jag ätit...
ANNARS mår jag bra.... kläderna börjar "fladdra" nåja .. men bli lite större... och jag känner mig som vanligt fast jag äter alltid bara.. efter 2 timmat måste jag äta annars blir jag rystig och lite irriterad...
längtar till fredag då det är vägning igen och ledig dag samt ledig helg......

2 kommentarer:

  1. Kan ju vara en nystart med ett annat boende *kram*

    SvaraRadera
  2. Varannan helg är ju inte det roligaste, jobbar ju jag, men blir det bättre för dig så kanske det inte är så illa iaf.. Jag hoppas du får ett positivt svar på andra jobbet så slipper du ju fundera mer på det :-)

    Fladdrande kläder gillas, önskar mina kläder hade börjat fladdra med..

    Kram Mia

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN