fredag 28 januari 2011

Tittar jag i spegelen..

idag ser jag en trött gammal tant...
energin har försvunnit ..
ser inte ens glädje i att gå till frisören i dag..
vill helst bara ligga i min säng och titta i taket.
jag vet att detta är övergående och jag vet att de kommer ny bättre dagar men just i dag tillåter jag mig att vara ledsen.. jag åker till frissan .. jag åker och fikar med en VÄN..
och jag jobbar hela helgen och hoppas att Måndagen ger mig mer energi ....
det är ingen som vet vad livet har att ge .. bara att ta vara på de det ger...
just nu är det ju inte bara min vikt som spökar utan min livs situation..
men jag vet att vännerna finns... och jag vet att dom stöttar mig OM jag ber om hjäp,vilket jag är jätte dålig på ... Ni måste kanske puffa på mig ...jag är rädd att störa!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Hjärte kramar till dig
    Jag finns här ;) mig stör du inte ...

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN