söndag 9 januari 2011

så kom då dagen då jag lämnar mitt kryp in .. min tänkar kammare..
jag somnar i nån annans säng i natt i en lånad lägenhet.. men detta känns som om det är på rätt väg ..
jag kan äntligen ta hem mina barn och jag kan gå vidare och börja leta lägenhet på riktigt.. nästa vecka vet jag vad jag har att röra mig med ..
Nu har jag packat klart de jag haft med mig och det känns som om mitt liv är ngra kartonger ..
jag kommer att behöva investera i massor av nytt och jag skall ju skapa mig ett nytt hem och liv ..
jag kan i mitt inre se hur jag vill ha de och hoppas bara att jag kan genomföra detta..
jag är ju en kvinna som reder sig själv och inte rädd för att ta tag i saker men visst är jag rädd för att snickra och måla .. men jag får väl leta upp mina vänner som kan ..
det är nu som man kommer se vem som är mina vänner... även om jag kommer ha många ensama kvällar och helger så vet jag att jag gör rätt nu .. livet är bra komplicerat och vad som händer om 3 månader eller 3 år vet inte jag ... en dag i taget,,
var med mig finns förmig lyft mig när jag ramlar.. det är inte lätt fast att det var mitt eget val
ta hand om varann och var rädd om era kärlekar.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN