söndag 30 januari 2011

SÖNDAG

KONTRAKT SKRIVNING..
Börjar se ljuset ... även om livet har massor av motgångar så ser jag ljuset..
jag har funderat mycket på att det blir tufft .. både mentalt o ekonomiskt..
Jag har kommit på hur mycket grejor som jag kommer att behöva.. men allat går .. det får bli pö om pö.. så länge vi har sängar att sova i och en soffa att sitta i så går allt hoppas jag ... nu letar jag soffa på blocket.. gud vad mankan hitta mycket billigt där . varför betala full pris när alla shoppoholicker säljer billigt på blocket...???
ut och njut av solen mina vänner .. de skall jag ....

2 kommentarer:

  1. Grattis vännen
    När flyttar du in i din nya lägenhet?
    Och får du inget med dig från huset där du bodde?? Lycka till med allt.Ha en skön söndag kramar i massor

    SvaraRadera
  2. Grattis, hoppas på inflyttningsfest när det väl är dags ;)

    KRAM

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN