torsdag 20 januari 2011

En ledig dag..

som inte blev så ledig..
vaknade av fågelkvitter efter en godnatts sömn...
jag sover rätt gott fast jag har många funderingar och tankar .. men det gör jag nog för att det finns nån som tror på mig och peppar mig ...
Solen tittar fram mellan molnen och jag har varit ute på min första joggingrunda detta året .. träningen i går på boxningen var kanon och i dag känns det både här och där så det var bara att snöra skorna och ge träningsvärken lite till...
Vad gör man inte för att få en guld stjärna...!!!!!!! ..
Dagen fortsätter med att leta lägenhet på nätet samtal till diverse hyresvärdar..
tyvärr ser mörkt ut men jag måste vara possitiv .... bara måste ..
De måste finnas nåt till mig med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN