lördag 1 januari 2011

2011

Ett nytt år med nya tag och nya utmaningar...
jag vet varken vad jag vill eller vart jag står i mitt val...
jag vet bara att det finns nån som gör allt för mig och det känns oerhört bra men räcker det och kommer det att funka ..
mina tankar mal och jag vänder ut o in på mig själv... ena dagen har jag bestämt mig nästa dag velar jag .. om det är av osäkerhet eller att jag är rädd att släppa taget..vet jag inte..
tacksam att ha tid ,,
en våg och ett måttband har jag inte sett på länge... kanske måste ta tag i det oxå,, men och andra sidan .. jag äter lite nu och kilona rasar...
mår som en prinsessa ena stunden .då jag har så mycket kärlek från männiksor runt om mig men nästa stund gråter jag igen ...
jag tror jag har mest ångest för barnen som trots allt är vuxna snart...
skier i allt och tar en promenad i solen .. det hjälper för stunden ....

3 kommentarer:

  1. Hoppas att du kommer till ett val och ett beslut :) Kram

    SvaraRadera
  2. Ta allt i den tid och takt som det behövs! Sätt dig själv först och främst och tänk bara på dig själv! :)
    Jag hoppas vi kan ses snart!
    Här fortsätter vågen visa minus, jag måste börja äta mer eller bättre, jag vet inte! Vill inte ned mer nu! BMI på 23, jag får äta choklad till lunch idag :p
    PUSS

    SvaraRadera
  3. Tänker på dig
    Massor av kramar

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN