tisdag 25 januari 2011

Invägning...

den sista på kliniken där jag blev opererad... sen kommer mina prover skötas via vårdcentralen.
allt var bara bra.. en remiss kommer att ligga och vänta på mig för bedömning för bukplastik.. men det blir inte fören till hösten.. nu skall jag landa i mig själv och min lägenhet.. som jag i veckan skall skriva kontrakt på...
veckan började men ledig dag som bara gick i mys tecken ..trevlig lunch sällskap och sen kaffe fika C..innan träningen ... Nu är det bara jobb fram till måndag morgon ..
men i dag har jag haft en underbar dag på jobb ... så roligt har det inte varit att jobba på lääänge..

1 kommentar:

  1. Hej vännen
    Grattis till allt ;) Såg dina mått roligt för dig. Men har du någon midja kvar du har ju blivit jätte smal. Nu blir man lite avis på dig. Ny lägenhet kul men var ska du flytta ? Lund ;)
    kramar i massor

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN