lördag 8 januari 2011

Livet..

är bra märkligt... inte så att jag känner mig ensam och över given men man undra lite vart ens vänner finns när det är kväll och helg...
jag klandrar ingen men nu vet man vem som är ens bästa vänner...
dagarna går och jag har kommit till fasen leta egen lägenhet ..
Mitt gamla hem börjar bli xets .. han sorterar och sorterar.. och det känns inte så konstigt att komma dit...som jag befarade..
nu flyttar jag till en hyrd lägenhet i morgon i 3 mån ...och måste hitta nåt innan 1 april..
funderar även på att öppna upp denna blogg för alla.. eftersom jag inte kommer att fortsätta blogga på livet på landet..
känner att jag har ork att dela med mig om min viktresa och mina tankar men vet ändå inte .... funderar vidare .. på detta som allt annat ..
nu tränng....

2 kommentarer:

  1. Du är så duktig är så stolt över dig, du fixar detta! Hoppas så vi kan ses snart! Tänker massor på dig!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hej vännen
    Duktiga jag önskar dig all lycka. Du vet att jag finns om du vill.kramar i massor

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN