måndag 10 januari 2011

och sovit...

har jag gjort .. och gott med ...
Nu är det nya tag , nya utmaningar och ett nytt liv .. ännu känns det underbart även om jag har ont i magen och funderar på hur allt skall bli .. mest funderar jag på barnen så klart men även på ekonomi och allt annat praktiskt...
men man kan ju inte ora sig för nåt i förväg .. livet är för kort för att inte leva här och nu...
funderar fortfarande att öppna denna blogg för alla då jag fått en del på tryckningar om att folk vill se(bilderna ) och läsa(om vikt resa) .. men vet inte om det är för mycket ego???
just nu känner jag mig stark och kan delge mitt liv men ??
Funderar lite till......
kram på er alla.....

2 kommentarer:

  1. Hej vännen
    Kul att du mår så pass bra . Önskar dig allt gått . massor av kramar till dig och lycka till

    SvaraRadera
  2. Hej på dej!!! Jag vet jag är skitkass på att kommentera...

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN