onsdag 31 mars 2010

mår rätt tjuvtjock i dag med men har fått i mig lite fil och banan ... har svårt att äta
rädd att dumpa igen ..
För er som inte vet vad dumping är så kommer det en förklaring :
Dumping kan få när man äter för fort,
för mycket fett, för mycket socker eller av att äta för mycket mat.
Därför skall den som har blivit opererad äta långsamt, tugga väl och små portioner...
man blir kallsvettig,får hjärtklappning och kan bli illamående..
jag blev väldigt illamående och kräktes flera gånger fast dom säger att viktop inte kan kräka...
jag fick högpuls som om jag sprungit och ont i bröstet som om maten inte gick ner i magen utan luftröret..mycket obehagligt...allt jag åt var kycking och nudlar... och det kom med en gång när jag åt...svårt att tro att det skulle vara matförgiftning som nån sa...
men men det är medaljens baksida.. för övrigt går allt på räls och jag mår så bra...lever som vanligt ....

1 kommentar:

  1. Låter inget vidare..
    Hoppas du mår bättre idag.. Inget kul att må så när du skall till Blåkulla..

    Ta det nu lugnt med maten..

    Kramar Mia

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN