söndag 21 mars 2010

Summering...

Det har i dag gått 2 månader sen jag blev opererad...fattar inte vart tiden tar vägen .. och det känns som om det var såååååå långesedan..
totalt har jag gått ner 19.5 kg samt 15 cm i bukomfång som det heter.. men jag mäter i midjan.. den jag nu börjar få....
Kläderna börjar bli säckiga och en dal har redan rensats ut .. har just för tillfället bara 2 par byxor och 1 kjol .. tights kan man ju inte ha på jobb...
och handla skall jag inte göra .. hoppas på att nån snäll skäl har lite avlagda 42-44 kläder annars får det bli skärp och hängsle...;-)
hur mycket jag skall gå ner vet jag inte riktigt jag måste känna att det känns bra .. jag är ju inte så lång och är och har aldrig varit en smalis...och med tanke på att man tränar så har man ju lite :-) muskler..
jag lovar att jag skall hitta en fotograf.....men ...

ang jobb så står jag på ruta 1.. det har gått många tåg i veckan... skulle byta boende den 5 men sen blev det ändrat igen sen skulle jag till baka på natten och sen .. och sen .... nu vet jag varken ut eller in ... nån som kan erbjuda mig ett jobb????i morgon måndag har min chef lovat mig definitvt besked.. snart tar jag vad som .. fast jag har haft en trevlig helg på mitt jobb vill jag inte vara här..... kanske man kan övertala chefen att flytta på den personal som är mitt stora problem ...för det är ju inte de boende i säg som är orosmomentet.. men sån tur kan man väl inte ha... nog om detta ...ni lär nog få höra hur det slutar ...

1 kommentar:

  1. Wow vad kilon du har gått ner..

    Måste bara fråga, kan inte det här med den op'n, men hur gör man för att stoppa minskningen när man är opererad??

    Kram från mig till dig..

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN