torsdag 4 mars 2010

Vart börjar man...

när man inte vet vad man vill och skall.. rätt skönt att ha en låst blogg .. när man inte mår bra på jobbet och man bara får skit då vill man bara skita i allt... tyvärr blev det så att ilskan hamnar här fel forum kanske men den andra bloggen läser mina kollegor.. och just nu är det de som är mitt problem...jag trodde man jobbade för våra boende inte mot dom .... men det är en sån lång historia...det lutar mot att jag tar tjänstem med sovande nätter på ett annat boende .. det blir sk ett rullande schema ...men facket skall först godkänna schemat ... innan dess händer inget ... jag vill bara där i från ...
idag är annars en väldigt dålig dag .. har mått illa några dagar och är sååå godissugen på samma gång .. testade 2 bitar salt godis i går men såååå äckligt .. kaffe smakar inte och vatten mår jag som sagt illa av...magen krånglar och jag kan inte få i mig laktolos...önskar mig långt bort just nu ...långt i från städ ,hundvalpar och jobb ....
hoppas att morgon dagen är ljusare .. det är oxå en ledig dag ............... med träning... det ända som är kul för tillfället..............

2 kommentarer:

  1. Men lilla du...
    Jag kommer till dej imorgon en sväng så fort telekille har varit här, ringer innan så jag vet att du är hemma// Kramen

    SvaraRadera
  2. Tycker detta är rätt forum att skriva av sig på, man behöver ju det ibland..

    Förstår din frustration över jobbet.. Jag hade nog tagit det andra du blivit erbjuden så du kommer ifrån detta ställe.. Du kan ju fortsätta söka andra jobb..

    Hoppas magen blir bättre..

    Massor av kramar.. Mia

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN