fredag 12 mars 2010

Minus

1 KG och 2 cm i midjemått... jag pratade med kliniken i går där jag opererade mig.. men det är inget ovanligt att man hamnar i en svaka där det går långsamt... man bränner fett i allafall... och det känns ju på kläderna .. sen tycket hon kanske att jag inte borde träna så hårt där av byggde jag muskler.. men är det bara det så får vågen stå stilla... träna vill ag när jag kan ....
men i dag blir det ingen träning.... jag ar tagit ut en semester dag ... jag är sååååå förkyld soffan gäller i dag ....

4 kommentarer:

  1. Härligt!! Du ser.. det går framåt *kram*

    SvaraRadera
  2. Hej vännen
    Kul att det går framåt. Jag har också tränat jag går upp i vikt ;( tycker jag äter rätt . kramar ha en skön helg

    SvaraRadera
  3. Ja precis.. men du skulle bara veta hur jobbigt det är att vara härskarinna och behöva dra i kopplet hela tiden ;) Kram

    SvaraRadera
  4. Skönt att vågen rör på sig.. :_) Det gör den hos mig med fast åt fel håll men kan inte skylla på någon annan än mig själv, tyvärr.. Hade varit roligare att skylla på nån annan :-)

    Hoppas förkylningen nu börjar ge med sig..

    Kram Mia

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN