onsdag 3 mars 2010

Vet varken ut eller in ..

om jobb .. erbjuden 2 andra, de ena har så dåligt schema så jag kunde bo på jobb...;-(
de andra har sovande nätter och nån enstaka kvällar och resten 7-15.30 rätt lockande men jag vill ju i från nätterna ... men kanske bättre än att gå och må dåligt på detta stället....

idag är jag gräsänkling mannen har flugit till Stockholm på kurs... och kommer i morgon kväll... i dag jobbar jag till 15 sen träning... i morgon ledig ... och jag skall bara vara ....ledig även fredag .... mys.... sen jobb helg... går säkert bra då jag skall jobba med en väldigt trevlig vikarie....
väntar med spänning på fredagens vägning samt hoppas att det händer nåt bra på jobb fronten ... letar och letar ... man skall kanske sadla om ....
nä det är jag för gammal för.....!!!!!!!!!!!
solen skiner så njut mina vänner...

3 kommentarer:

  1. Är jobb nr 2 lockande gällande arbetsuppgifter osv så tycker jag att du skall haka på det, såvida de inte har för mycket sovande nätter på schemat. Kram

    SvaraRadera
  2. Sovande nätter behöver inte vara fel, frågan är hur mycket du bli störd om natten?! Som sagt verkar det vara trevligt där så satsa...man kan alltid byta...säger jag som har en skit-dag på jopbbet!!! Kram Anett

    SvaraRadera
  3. Man är aldrig för gammal för att sadla om.. Plugga är ju ett alternativ..
    Att hitta nytt jobb idag är ju inte det enklaste..
    Sovande nätter kanske inte är så dumt, man blir ju lite piggare än när det är vaken, om det var det som var problemet vill säga..

    Kramar Mia

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN