fredag 19 mars 2010

På min våg ........

var det ytterligare - 1,5 och 2 cm i midjemått....
idag är det ju det där berömde läkarbesöket.. får se vad det ger och återkommer...
sen är det fika med Sofia..........................

Enl dr så såg allt bra ut och jag såg välmående ut...besöket tog 5 min och sen inget mer....
de kunde vi lika gärna varit utan .. men fikan med Sofia var så mysig .. lite blommor fick jag med mig hem oxå...
Nu fredags mys.. ensam med 4 hundar och en påse godis.... jag faktiskt...där är 5 bitar i den ....
men det blir inte från jag ätit upp min middag ....;-) om jag orkar... men jag har varit så sugen på turkisk peppar länge .. kanske är det inte ens gott....

4 kommentarer:

  1. Härligt! Lycka till på läkarbesöket *kram*

    SvaraRadera
  2. Du är så duktig... Men du är ju gaaanska kass på att dokumentera i bilder!!!
    Kramen på dej vännen ;O Puss

    SvaraRadera
  3. camilla . jag vet men du ser mig så ofta tänk på alla andra som inte ser mig ... dom e de synd om ... eller .. kram

    SvaraRadera
  4. Grattis till ännu mer viktminskning :-)

    Ja oss som inte träffar dig är det synd om som inte får se bilder ;-)

    Hur många kilon minus är det nu och hur många skall du ner??

    hoppas du fick njuta av din stora gottepåse..

    Kram Mia

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN