måndag 15 mars 2010

Måste bara

säga tack igen .. för att ni peppar mig ...
jag kämpar på .. lever faktiskt rätt vanligt...känns i bland inte som om jag var opererad.. jo klart att ag äter betydligt mindre .. men i helgen blev jag såå sugen på bland godis... 4-5 bitar så var jag nöjd... helt ok för mig som kunde stoppa i mig en stoooooooooooooooor påse på 0 time innan..
kött och bröd är lite si och så med och så nötter ... men allt annat äter jag utan problem tom kolsyra funkar.... jag lever .. kilona rasar och jag ser solen .... och en sommar som kommer........;-)

3 kommentarer:

  1. Preccis så kände jag med efter ett tag, precis som om man inte var opererad. Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas du är bättre med din förkylning, jag längtar faktiskt inte efter ngt (mat alltså) våren får gärna komma nu,du har nog tränat för mkt, jag tränar bara 1ggr/v simning + dans varje helg, går 2x20 min m hunden varje dag inte så mkt motion med det, vila dig i form,det kommer mera....m vikten alltså:) Kram Anett

    SvaraRadera
  3. Härligt att läsa.. Tänk om det funkat hos mig med att bara äta några bitar.. Men jag skall komma igen en vacer dag :-)

    Kram i mängd..
    Mia

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN