onsdag 14 april 2010

Varför är människor så elaka????

Fick i går höra ...på omvägar...

"någon" hade frågat en annan"någon" har inte N= jag gått ner väldigt mycket i vikt..???
jo blev svaret men hon har ju utnyttjat sjukvården och gått en sån där GBP op..
hon som inte ens behövde det.. och nu tror hon att hon skall bli smal.. men jag har hört att inom 5 år så är nästan alla opererade tillbaka på sin utgångsvikt....

kan man bli annat än skit förbannad...????
jag hade ett BMI SOM räckte och blev över för en op men jag var relativt vältränad och åt rätt sunt i bland... och höll i gång där av var jag inte ursäkta uttrycket fett... så det dallrade som denna någon hävdar att man skall vara för en op...
men jag mådde skit och jag kunde blivit sjuk(are)..

fast jag blev arg i går så har jag smällt det i dag och har enats med mitt inre att personen i fråga nog inte mår så bra själv .. och den som ställde frågan och skvallrade om vi nu kallar det så .. tyckte att ag blivit fin .. och önskade mig lycka till.. och så ät hon upp min blåbärsmuffins som jag inte ville ha.... slutet gott allting gott....

ps .. hoppas ni förstod .. det blev lite rörigt ... svårt att återberätta................

6 kommentarer:

  1. Så himla tråkigt med avundsjuka personer Nettan, görs som en blöt hund skaka av dej det! Dom talar så illa om dej är inte värda ens att bry sig om, nä fy F-N, säger jag...
    Kram på dej och vi ses i kväll ;o)

    SvaraRadera
  2. Hej vännen
    Fy vad tråkigt att höra, sådana är inte värda att tänka på . Jätte kramar, jag tycker det är bra att det finns och att man kan få hjälp. Tänker på dig kram igen

    SvaraRadera
  3. Så trist med dessa männsikor, jag har aldrig hört det om min operation direkt ut men jag vet att det finns säkert många som uttalar sig om det när jag inte är med och jag tror att de tänker en massa, men vet du vad jag skiter i det om fallet skulle vara så för de har absolut ingen aning om hur jag har det och hur det är att vara överviktig. Kram

    SvaraRadera
  4. Surt med avundsjuka människor. Kram!

    SvaraRadera
  5. Låt dem vara avundsjuka, du vet vad som gäller och att vi "kvalade in" till den här op. Det har vi gjort för vår hälsas skull. Kram och skit i surskallarna.-Anett

    SvaraRadera
  6. Tack för det fina paketet! Kram!

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN