tisdag 13 april 2010

INGET NYTT

Och allt flyter på som vanligt.. varje kväll tänker jag ... glöm inte väga dig i morgon innan du äter..
varje morgon glömmer jag ... jaja... det är ju ingen fara sked...och rasar gör jag ju inte... sakta med säkert.. försvinner jag ...det är rätt skönt att det går så sakta för huden hinner med... och psyket oxå...jag äter och lever ju som vanligt och det är ju det som känns så bra...har tom dragit ner lite på träningen för det känns som om kroppen inte orkar ...
men i gengälld orkar och hinns det med mycket annat...jag skulle vilja shoppa... massor av nytt .. det mesta i underklädesväg är stort men jag är lite snål och mesig och tänker bara några kilo till... skönt att solen tittat fram för nu kan jag börja ta farm mina sommar byxor som i flera år hängt och varit för små.. nu är dom snart för stora!!!!!!!!!!!!!!!!
tom skor börjar blir förstora....
jag borde se mig om på lite seconhand tror jag skall bara hitta nån bra...
ha en solig dag på er...

3 kommentarer:

  1. Du kämpar så duktigt! Härligt att känna att kläderna blir för stora, det roligaste måttet :) Kommer ju inte att känna igen dig nästa gång vi ses ;)

    SvaraRadera
  2. Hej vännen
    Va du är duktig!! Du kan komma till mig på Lindex på lördag så ska jag hjälpa dig med underkläder ;). Ha det jätte bra kramar

    SvaraRadera
  3. Bra att du tänker så.. för kläderna som köps kommer snabbt att bli förstora. Kram

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN