fredag 9 april 2010

Inte så viktigt längre

än en gång har jag glömt ställa mig på vågen ....det känns som om det inte spelar nån roll längre
ner går jag ju ... midje måttet har minskar även det tror det var 2 cm .. MEN i morgon blir det vägning och mättning och infört I MIN TABELL...
eftersom det känns så bra funderar man inte så mycket .. jag äter vad jag är sugen på och håller nog inte alltid mina måltider som jag var stenhårs med i början .. men för mig känns det som om jag är nöjd med tillvaron och det äter så här jag kommer leva ... vatten ... och kaffe som jag nu kan dricka obehindrat av igen är livet och vatten håller jag sten hårt på .. minst 2 liter /dag..
jag mår kanon bra varför då komma håg vågen varje vecka..
i förrgår kom jag så äntligen i mina gamla jeans... det är tunnsått i min garderob men så får det vara..
tillbaka i helgen med resultat och kanske en bild ..men bara kanske ...

2 kommentarer:

  1. Det är precis så det skall vara :) Trevlig helg på dig *kram*

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att inte vara fixerad vid vågen. Jag vågar inte ställa mig på den nu... känns som om det bara går åt fel håll, men SNART!! Fast jag vägde mig nyss på Wii:n och det var samma som förra veckan, alltid något :) Skönt att det går så bra! Kram

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN