tisdag 29 januari 2013

sakta..

men säkert har jag kommit igång med träningen .. förra veckan blev de 2 stepup pass
1 styrkepass som jag inte gillade men men så är de.. och 1 lång skogspromenad i snöööööö
vilade i helgen som inte var den bästa ... dj ... mage som bara bråkar
Måndag och nya tag stepup avklarat i går men denna vecka blir de lugnt , tror jag gick ut för hårt
nästa pass på torsdag ..
Har börjat kolla runt efter ett par bra löparskor för ny dj.. skall jag komma över dom 5 km som jag sprang innan jag  blev sjuk...de är egentligen skönt att springa när man hittat rytmen men vägen dit är lång har jag förstå och skor de är ett ao men ack så dyra...
även proteinpulver är bäställt i många olika smaker så jag kan få i mig lite näring ..
all skräp mat jag levt på länge är nu tabu..
hoppas jag inte rasar i vikt bara när jag slutat med grädde och choklad..kommer även att dra ner radikalt på mjöl för de är nog en del av boven i mitt magonda men vet ännu inte säkert .. allt jag intar i mjölkväg är laktos fritt , kött funkar inte och ost är jag såååå trött på ..
även jobb träning är ev på G .. återkommer  om de senare..
än finns de hopp för kärringen som gubben sa,,



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN