måndag 7 januari 2013

E de nu..

man skall skrika eller hinka in en flaska vin ..
Helt oförstående chef.. trodde jag hade löst allt med AF och att dom bara skulle bli informerade på mötet idag .. haha skratt retande .. AF menar att de är MALMÖ STAD som har mitt rehab ansvar och skall se till att skaka fram nåt till mig och de snart ..
så var vi på ruta 1 igen ...
 vad händer nu och när händer de ... jag orkar snart inte gå här mer blir bara mer deppig av de..
 kanske skall jag ta  mig i kragen och börja träna igen OM de går .....
vaknar väl till ännu en oviss dag i morgon ....
var glada för de ni har även om de är långt till fredag ....

2 kommentarer:

  1. Usch då vad är det som har hänt här då. Låter inget kul. Det var ju ett tag sedan så jag är dåligt uppdaterad.

    SvaraRadera
  2. Fy vad tråkigt, man kan inte förstå vad andra känner men jag förstår lite ändå. Det kryper i mig om jag är hemma 2 veckor ?? Nej håller tummarna att det snart ska komma en ljusglimt // kramar

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN