fredag 18 januari 2013

Jaaaaaaaaaaaaaaa

im back .... tränade i går för första gången på över 1 år...
jag var på ett gympa pass med step .. Jag började där för många år sedan då jag var som störst och ville komma igång . samma träning nästan och man kom ihåg alla steg och gud var kul de var att få flåsa .. ja att de sen inte var ett jätte tufft pass de hör ju inte hit .. jag blev så där lagom svettig och trött .. trots allt är man nog rätt vältränad i grunden efter många års träning 6 dar i veckan ..
Men vilken kick de gav ...känns  verkligen som om jag var på G .. nu vill jag komma igång och springa oxå  men de får vara till de blir lite varmare annars pallar inte mina lungor.
Tar de lugnt men är på gång ... jippi...
 ... träning på måndag igen .....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN