måndag 21 januari 2013

3 år ..

 japp så länge sedan är de jag låg på operationsbordet..
 mycket bergodalbana och många tårar ..
 men även om jag inte mår 100% bra i dag så är jag  nöjd...
livet har gått upp och ner .. många tankar många handlingar och
många frågar .. ångrar du dig inte ????
Nä jag kan inte ändar på nåt ändå ... jag kan bara acceptera att jag drog den lotten i livet där just jag
skulle få dessa symptom och allt annat skit jag fått under åren både jobbmässigt och sjukdoms relaterat..
Jag känner idag att jag vuxet som människa och blivit starkare och jag har bestämt mig att de SKALL bli bra.........

dagens vikt finns uppdaterad på vikt flicken ...
Annars har helgen sprungit i väg ... var FAKTISKT ute med en vän i fredags och hade väldigt trevligt.
Lördagen gick i shopping tecken.. dock bara te och annat som behövdes sen var vi på bio... kl 14 .00
märklig känsla att gå på bip så dax men vi såg Les miserable och den är  lång .. och kanon bra.. sen blev de sushi och slapp i soffan .. de tar på mina krafter att göra saker helatiden ..
söndag var de mys med en underbar vännina .. kaffe och pepping ...livet är kompliserat..
Nu e de månndag och dax att vila upp sig . hahah.... 

Idag möte med AF och FK igen ..
have a nice day...........



1 kommentar:

  1. Grattis på 3-årsdagen *skratt* Hoppas allt ordnar upp sig för dig. Jag lämnar ett avtramp här så du vet att jag är inne och kikar. Ha det!!

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN