onsdag 3 oktober 2012

jobbat på egen hand..


 gjorde jag i söndags .... skulle fixa och trixa lite.... kan själv som man säger och olyckan var framme på 1 tiondels sekund.
Jag tappade en tung tegelesten på lilltån ..................... Aj ont.. tänker ni ... nä inte först inte fören jag såg blodet forsa..
Ljusa golv mycket blod . svimmade nästan MEN samlade ihop mig och tänkte måste stoppa blodet...
Pads var de ända jag hittade... pch kirugtejp..
rinngde hem sonen som efteren stund fick köra mig till akuten .. blod blod oc hen tå som var som en korv ...
tyvärr kunde man inte sy ihop den den var krossad som han uttyrkte sig ................
Hmmm mmmm som jag inte redan hade magen att ha ont i ..
Kryckor , ingen belastning och omläggning varje dag på VC..
Fast jag tar de med ro .. skrattar mest åt de och lovar att aldrig mer jobba på egen hand..ialalfall inte med tunga stenar..............................
kram på er alla....

2 kommentarer:

  1. Men kära du. Du har det inte lätt nu. Det här är kanske något att skratta åt om ett tag. Förstår att du har ont. Jag körde min "ringtå" in i Jannes hantlar som låg på golvet. Det tog några veckor innan tån hade återfått sin fina färg. Hoppas det går lika smärtfritt för dig. Kram

    SvaraRadera
  2. Men hallå
    Har du inte nog av skador och åkommor ???
    Jag har brutet snart alla mina tår och jag känner med dig och krossad tå ??? inget kul ;(;( kramar och krya på dig

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN