tisdag 23 oktober 2012

Tanken är......

att jag skall ut på nån praktikplats för att se vilken arbetskapacitet jag har. jag är ju inte frisk ännu och vet inte om jag nånsin kommer tillbaka till mig själv 100% igen .. men nu är jag trött på att gå hemma och baka och städa... arbetsträning är inget för mig ännu då jag inte skall tillbaka till vården och en arbets träning måste leda till ett jobb och de har inte min arbetsgivare Malmö stad nåt nytt jobb att erbjuda i dags läge...
 så nu letar jag någon form av praktik plats...kan vara vad som och de kostar inget att  ha mig . jag får jobba 3-4 timmar / dag . den 19 skall jag träffa alla berörda F-kassan och dr , chefen och har jag nåt eget förslag att komma med så kommer de självklart att gå fortate att komma igång,,,,,,,,,,,,,,,,,
Skulle ju vara kul att jobba med blommor eller på ett litet konditori/ resturang
men men vi får väl se vad som händer...
nån som känner nån som känner nån hade ju inte varit helt fel .................

1 kommentar:

  1. Hej vännen
    hoppas det gick bra för dig på mötet och där var nya tips till att komma igång. Nej jag känner ingen som kan erbjuda någon praktik plats. Ta hand om dig massor av kramar

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN