onsdag 31 oktober 2012

Dagar kommer

dagar går och jag bara hänger på ... de händer inte så mycket i mitt liv ..
går mest och väntar på att nåt skall hända....roar mig så gott jag orkar och kan ....
Har gjort lite kransar och känner att min kreativa sida får lite boost...
Har fått väldigt mycket feedback för mina kransar och de känns kanon bra.. sålt många och nu laddar jag för advent kransar men de får vara om nån vecka ...
Jag är ju ingen fans av julen men älskar advens pyssel....
kanel apelsin hyacint, mossa och alla dessa underbara dofter... mmmmmmmmmmmm
underbara tid....sen kan de bli sommar igen ..............

1 kommentar:

  1. Vi kanske kan göra ett byte? Dörrkrans till jul mot adventsljus?

    Älskar dina kransar!

    KRAM vännen

    SvaraRadera

Kul att du tog dig tid och kommenterade.. Kram NETTAN